Eerste Dagen in Canada - Reisverslag uit Victoria, Canada van Riet Henny - WaarBenJij.nu Eerste Dagen in Canada - Reisverslag uit Victoria, Canada van Riet Henny - WaarBenJij.nu

Eerste Dagen in Canada

Door: riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

01 Juni 2015 | Canada, Victoria

na een prima vlucht van 10 uur zijn wij in Vancouver aangekomen. Hebben een heerlijk grote auto gehuurd en daarna op weg naar de Ferry richting Vancouver Island, wat een prachtige tocht is langs heel veel eilanden. In Victoria hebben we 2 nachten geboekt in Paul's Motor Inn.
Victoria is een prachtige stad. Hebben er heerlijk gewandeld en gisteren langs de kust een tocht gemaakt. Prachtige huizen hier met schitterende tuinen, waar we zelfs soms een hert in zagen lopen. Ook hebben we al verschillende bold eagels gespot.
We hebben ook heerlijk gegeten en vreselijk veel gelachen samen.
Vandaag vertrekken we naar Tofino, waar we een huisje bij het strand hebben gehuurd voor 4 dagen.
Het internet is vaak een probleem, vandaag deze late reactie. Ik zal ook proberen wat foto's door te sturen.

• 01 Juni 2015 - 18:30

Marijke:

Geweldige start, reuze benieuwd naar de verdere reisverslagen. Veel plezier metjullie6incanada! Heb nog geen foto's gezien. Zal opzoeken hoe de bold eagle er uit ziet.
    Groetjes E en M