Bij Bill en Ida - Reisverslag uit Tofino, Canada van Riet Henny - WaarBenJij.nu Bij Bill en Ida - Reisverslag uit Tofino, Canada van Riet Henny - WaarBenJij.nu

Bij Bill en Ida

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

06 Juni 2015 | Canada, Tofino

donderdag avond aangekomen bij Bill en Ida in Maple Ridge. Het was een geweldig weerzien na 6 jaar.
Hebben geborreld en bijgekletst downstairs in de "bar".
Vrijdag naar Hell's Gate geweest. Dat is het smalste deel van de Fraser River. Het water gaat daar enorm te keer en in het najaar kun je daar de zalmtrek zien. Heel bijzonder.
Op de terugweg naar Harringtons Hotsprings. Prachtig weer en daar lekker op een terras gezeten en genoten van het uitzicht. Wat is de natuur hier toch mooi!
'S avonds had Idah heerlijk voor ons gekookt.
Vandaag gaan we naar Vancouver naar het Stanley Park. Vanmiddag gaan Edith en Johan met de airtrain naar het vliegveld om naar SAN Francisco te vertrekken.
Vanavond komen de kinderen en kleinkinderen van Bill en Idah bbqen.

• 06 Juni 2015 - 23:58

Bea En Kenneth:

heel veel plezier bij Bill en Ida, dikke kus van ons XX

• 07 Juni 2015 - 09:57

Bep&jan.:

goedemorgen luitjes heb de fotos gezien ziet er mooi uit.lekker genieten.dikke kus.

• 07 Juni 2015 - 18:36

Gerrit En Ria:

Ja, na zoveel is het weerzien des te leuker! Jullie hebben tot zo ver weer een pracht reis! Nog heel veel plezier en iedereen de groetjes van Gerrit en Ria uit Holland